Doprava a platba

Při nákupu na Pushshop.cz máte na výběr několik variant, jak zaplatit za nákup.

 Způsob platby:

  • Online platba ZDARMA (Platba kartou, Apple Pay, Google Pay)
  • Převodem na bankovní účet ZDARMA (zboží expedujeme následující pracovní den po obdržení úhrady)
  • Dobírka + 49 Kč pouze pro ČR (zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den)

 Zajistili jsme pro vás tyto přepravní služby. V případě jakéhokoliv dotazu nás můžete kontaktovat na info@pushshop.cz  

 

Cena přepravy pro Českou republiku:

  • DPD Private 109 Kč
  • DPD nadrozměr 209 Kč
  • PPL Parcel CZ Private 109 Kč
  • PPL Parcelshop 109 Kč
  • GLS 109 Kč

Při objednávce nad 3000 Kč je doprava ZDARMA 

 

Cena přepravy pro Slovensko:

  • DPD Private 159 Kč
  • DPD nadrozměr 259 Kč

Při objednávce nad 3000 Kč je doprava ZDARMA - doprava se nevztahuje na nadrozměrné zásilky.

 

DPDlogo dpd

  • doručení zásilky následující pracovních den po předání balíčku přepravci.
  • oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
  • interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
  • možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail
  • v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
  • prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze potom změnit termín nebo adresu následujícího doručení
  • Oddělení zákaznické péče je vám k dispozici na telefonním čísle +420 225 373 373 každý všední den od 7:00 - 18:00.
  • možnost platby platební kartou (u dobírky)

PPL ppl_cz_logo

  • doručení zásilky následující pracovních den po předání balíčku přepravci.
  • oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
  • interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
  • průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách přepravní služby PPL : sledování zásilky
  • možnost platby platební kartou (u dobírky)

 GLS

  • doručení zásilky následující pracovních den po předání balíčku přepravci.
  • oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
  • interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
  • Oddělení zákaznické péče je vám k dispozici v pracovní dny od 7:00 do 18:00 pro zjištění stavu balíku nebo změnu doručení na telefonním čísle +420 567 771 111 a nebo na emailu  info@gls-czech.com
  • průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách přepravní služby GLS : sledování zásilky
  • možnost platby platební kartou (u dobírky)

 

Zpět do obchodu