Doprava a platba
Při nákupu na Pushshop.cz máte na výběr několik variant, jak zaplatit za nákup.
Způsob platby:
- Online platba ZDARMA (Platba kartou, Apple Pay, Google Pay)
- Převodem na bankovní účet ZDARMA (zboží expedujeme následující pracovní den po obdržení úhrady)
- Dobírka + 49 Kč pouze pro ČR (zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den)
Zajistili jsme pro vás tyto přepravní služby. V případě jakéhokoliv dotazu nás můžete kontaktovat na info@pushshop.cz
Cena přepravy pro Českou republiku:
- DPD Private 109 Kč
- DPD nadrozměr 209 Kč
- PPL Parcel CZ Private 109 Kč
- PPL Parcelshop 109 Kč
- GLS 109 Kč
Při objednávce nad 3000 Kč je doprava ZDARMA
Cena přepravy pro Slovensko:
- DPD Private 159 Kč
- DPD nadrozměr 259 Kč
Při objednávce nad 3000 Kč je doprava ZDARMA - doprava se nevztahuje na nadrozměrné zásilky.
DPD
- doručení zásilky následující pracovních den po předání balíčku přepravci.
- oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
- interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
- možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail
- v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
- prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze potom změnit termín nebo adresu následujícího doručení
- Oddělení zákaznické péče je vám k dispozici na telefonním čísle +420 225 373 373 každý všední den od 7:00 - 18:00.
- možnost platby platební kartou (u dobírky)
PPL
- doručení zásilky následující pracovních den po předání balíčku přepravci.
- oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
- interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
- průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách přepravní služby PPL : sledování zásilky
- možnost platby platební kartou (u dobírky)
GLS
- doručení zásilky následující pracovních den po předání balíčku přepravci.
- oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
- interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
- Oddělení zákaznické péče je vám k dispozici v pracovní dny od 7:00 do 18:00 pro zjištění stavu balíku nebo změnu doručení na telefonním čísle +420 567 771 111 a nebo na emailu info@gls-czech.com
- průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách přepravní služby GLS : sledování zásilky
- možnost platby platební kartou (u dobírky)